KÖTTA RÅH!

Aristoteles, derivata och Arizona är vad som surrar innan för pannbenet på mig just nu. De två förstnämnda för att jag har midterm på skiten imorgon och på Torsdag. Det sistnämnda för att det är där jag befinner mig om mindre än en vecka. Värme, bar hud och solskydsfaktor 50(det är vad jag måste ha i asnsiktet för att inte förvandlas till rudolf när jag befinner mig på sydligare breddgrader...) är vad jag längtar efter just nu. Fifan vad skönt det ska bli att komma iväg. Bort från skolan, bort från hetsen bort från New York. För ett tag i alla fall; avbrott i vardagen är vad som får en att inse vad man verkligen uppskattar med den. För även om jag ibland kan vara rätt trött på vad vardagen har att erbjuda, så vet jag att jag uppskattar den och att jag har det jäkligt bra.

 

Nu ska jag kötta vidare med min essay om Arstotle och dom där derivata-reglerna.

 

Hörs!

 

Från Arizona förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0