This city has more to offer than a lifetime is capable of witness

Jag önskar att jag hade varit i SWE just nu, inte så mycket för att jag har bott där i stort sett hela mitt liv, mer för att jag har några (få?) men underbara vänner där. Hur som helst fick något mig att tillbringa ännu en natt i NYC. Och för att vara helt ärlig mot mig själv, och alla andra, så tror jag att jag kommer stanna här när jag är klar med min utbilding. Det enda som stoppar mig är den där Mastern på Handels. JAG VILL(SKA) HA DEN. Och just nu är mitt självförtronde högre än Empire State, så jag tvekar inte en skund på att jag kommer komma in där. Så efter att jag är klar här på MC kommer jag nog att bege mig hem, till STHLM, och efter det så finns det stora målet här i NYC. Den här staden har mer att erbjuda än vad en hel livstid har att uppleva, och det är nog det som kommer att leda till att jag med största sannolikhet inte kommer att kunna släppa taget om den.

 

Hörs.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0