Ett par dagar på landet.

Bilderna är tagna hemma hos moderjord. Dom där getterna(Hubert, Dunder och Snövit, i ordning med bilderna) är lite läskiga, i alla fall den näst sista, för den jäkeln ska hålla på och stångas. Man blir ju livrädd när han kommer kutande,


Det är lite segt att inte ha något internet hemma. Sitter för tillfället nere på ett café på stan och snyltar på deras internet, det var helt gratis om man köpte något. Dock så köpte jag en jävla sprite med en sorbetkula... FÖR TRETTIOFEM[35] JÄVLA SPÄNN. Och glaset är inte ens stort. Känner mig rånad. Lurad. Utnyttjad.

I alla fall så tror jag inte att jag tål pollen, min näsa kliar som fän så jag ska iväg till apoteket och köpa lite allergi nässpräy om ett tag. Lite segt att det stänger kl18:00, jäkla hets alltså.

 

Hörs.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0