Ordningen är återställd.

 
Ja, men då var jag här igen, med ett par nyinförskaffade vänner(som jag för övrigt försöker ta död på), streptokockerna (ja, ni kan ju inte ha trott att jag menade riktiga vänner...). Skjut mig. Efter två ynka veckor utav bra(läs:hård) träning så klappar immunförsvaret ihop. Eller ja, det kanske finns fler variabler i den här ekvationen, vilka vi inte ska ta en grundligare genomgång av... hehehe
 
  • Jag har i alla fall hunnit med att se US Open - live - Andy Murray vs Milos Ronic. Att kolla på tennis är inte min grej kan jag meddela, men det var trots allt en häftig upplevelse(som jag f.ö. inte vill uppleva igen...)
  • Första provet var idag, Religions of India, och jag failade totalt. Totalt. Så vi pratar inte mer om det.
  • Sen så fick jag reda på idag att det kan komma att bli partaj i helgen(precis som om det inte har vart det varje helg...), skillnaden med denna gången är att det är ett Empire State roofrop party, precis vid empire state building. Hur häftigt vore inte det att gå på? Inte ens ett par streptokocker kan stoppa mig från det, om det nu blir av...
  •  Jag har gjort ett klipp på e-bay, en HTC One S är införskaffad för ynka 2100kr; som hittat. (Att jag sedan behöver ett micro-sim till den och att dom som skulle klippa ut ett micro-sim ur mitt normalstora sim klipper IN I HELLVETE JÄVLA SNETT OCH FÖRSTÖR SIMKORTET är ju en annan femma.)
  • När jag skulle hämta ut antibiotikan för streptokockerna så fick jag vänta i en timme, för att sedan bli tilldelad två(2) tabletter utav 20, och bli tillsagd att komma tillbaka imorgon. Tror dom att min ytterst dyrbara tid är nått jäkla slit och släng?! Att jag inte har viktigare saker för mig!? 
 
Det var allt för nu, och det kanske dröjer tre månader tills nästa gång, men vi får väl se.
 
 
Hörs.
 

 
Måste tillägga en sak...
  • Det är hur skönt som helst att vara tillbaka. Tillbaka i NYC, tillbaka på MC, tillbaka på spelplanen där jag trivs bäst. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0