Kapad? knappt så att jag märkte det...

Igår så fick ju min kära flicka och hennes kompis Johanna kontrollen när killen med kollen skulle sova. Mitt mål var 15 inlägg och dom fixade dom 2 sista. När dom väl fått tag på lösenordet så försökte dom ochså kapa bloggen för att pressa mig på något... yäyä. Men det gick ju som det gick ;)

Jag ska passa på att erkänna, svara på, lite saker;
För att alla ska fatta så kan ni läsa inlägget här ----> Fellanochjohannaärinteroliga;D

1. Ja, jag är en sån som klagar, lite väl mycket ibland. Och ja, jag kanske har fel någon enstaka gång om året jag också ;) Men om man inte klagar händer det inget.
 
2. Jaja, nu tog ni i lite väl mycket, jag har ju luva på jackan och jag har faktiskt köpt ett par vantar... Skorna är antika, ni är bara avundsjuka på mig ;)

3. Och ja, jag var kissnödig! Jag kanske gick dit av 2 anledningar, vem vet? (A) hahah

Och tillslut så kan jag erkänna att jag inte lyser i mörkret, men jag är ganska så blek ;) Men Felicia  erkände att jag såg brun ut när vi var i stan i söndags... mohaha. Och lysmaskar är snorgröna, jag är vit ;)

Nu är det;
1 dag kvar till jullovet
107 dagar kvar till fellans födelsedag
108 dagar kvar till min födelsedag
167 dagar kvar till sommarlov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0