De trodde att jag var en mupp...

El dia empezó bien, con un divertido clase de español. Allí escuchamos musica entre otras cosas. And afterwards, I went to my english class. Beeing there, we were going to watch Little Brittan. It's a vulgarious TV serie, but it's pretty funny...

Jaja, skitsmma min spanska och engelska är ju inte på topp.

Till det lite roligare, eller hemskare...
Jag och Oliver skyndade oss från käket för att hinna med bussen. Vi sprang genom kafeterian vidare till receptionen, upp för trappen, lås upp skåpet, kasta på sig sakerna, smäll igen skåpet, ner för trappen och STOPP!

I all hast så kände jag hur någonting höll på att glida ur handen på mig och tiden gick som i slowmotion, precis som händelsen i biblioteket(för er som inte fattar så är det i grön färg, en länk, mickan ;D) för ett tag sedan, det var en dejavu. Det var återigen min yogurth som spelade mig ett spratt. Satans jävla sak. Jaja, den sprack och smetade sig över hela golvet. Jag hade lust att bara springa vidare och inte låtsas om vad som hänt. Men den korta och knubbiga vaktmästaren stod 2 meter på sidan och småflinade, så det var uteslutet. Jag fick torka upp.
 
Vid det här lage så trodde jag att det dåliga på dagen hade passerat, men på bussen så stod jag brevid 2st små skitungar. Jag sto och nynnade på mupparnas låt, något i den här stilen; Manamana, Babaa, Manama. 

Jaja, gissa vad skitungarna frågade?! Jo, dom klämde ur sig; "Är du mobbad eller?!"

Dom borde visa respekt för de lärda, för det som är vettiga och som faktiskt ka åka skridskor, vilket dom inte kan. Dom borde visa lite respekt för sån som mig, dvs vettigt fölk =)

Mupparna - Manamana

Kommentarer
Postat av: rikk la pikk

HAHAHA klart som fan att du är mobabd! jag driver juh med dig 24/7, hahahaa ^^

2008-02-06 @ 14:23:23
URL: http://rikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0